SON GELİŞMELER
--:--:--

Mersin’de İzinsiz Orman Girişine Ceza

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Mersin’de İzinsiz Orman Girişine Ceza

MERSİN – Mersin Valiliği, Çamlıyayla Kesecik Mahallesi’ndeki izinsiz orman girişine ceza uyguladı. Detay haberimizde…

Olayın Detayları

Mersin’in Çamlıyayla ilçesine bağlı Kesecik Mahallesi’nde 24 Ağustos 2025 tarihinde ormanlık alana izinsiz giriş yapan 4 kişi tespit edildi. Valilik tarafından yapılan açıklamada, söz konusu kişilere 5326 sayılı Kabahatler Kanunu kapsamında idari yaptırım uygulandığı bildirildi.

Valilikten Uyarı

Mersin Valiliği, doğayı korumanın herkesin sorumluluğu olduğunu vurguladı. Açıklamada, “Gereği yapıldı. Ormanlarımız geleceğimizdir. Kurallara uyalım, ormanlarımızı birlikte yaşatalım” ifadeleri yer aldı.

Vatandaşlara Çağrı

Yetkililer, orman alanlarına izinsiz girişlerin önlenmesi ve doğal yaşamın korunması için vatandaşları duyarlı olmaya çağırdı. Kurallara uymanın hem kişisel güvenlik hem de çevreyi koruma açısından önemli olduğu hatırlatıldı.

Benzer Haberler
Çamlıbel’e Sağlıklı Yaşam Merkezi
Çamlıbel’e Sağlıklı Yaşam Merkezi
ANKA-DER 33’ten Tarafsızlık ve Kalkınma Vurgusu
ANKA-DER 33’ten Tarafsızlık ve Kalkınma Vurgusu
Veni Vidi Göz Grup’tan Oftalmolojiye Bilimsel Katkı: “VAlue ile Oftalmolojiye Değer Katıyoruz” Sempozyumu Gerçekleştirildi
Veni Vidi Göz Grup’tan Oftalmolojiye Bilimsel Katkı: “VAlue ile Oftalmolojiye Değer Katıyoruz” Sempozyumu Gerçekleştirildi
Antalya Büyükşehir Belediyesine soruşturma: 25 gözaltı
Antalya Büyükşehir Belediyesine soruşturma: 25 gözaltı
Marmaray’da gece seferleri 7 güne çıkıyor
Marmaray’da gece seferleri 7 güne çıkıyor
Meclis’te yoğun hafta: Aidat düzenlemesi ve yatırım teşvik paketi gündemde
Meclis’te yoğun hafta: Aidat düzenlemesi ve yatırım teşvik paketi gündemde
Mersin Son Dakika Haberleri
Copyright © 2026 Tüm hakları Mersin Vatan Gazetesin 'de saklıdır. Mersin'de Son dakika Haberleri