SON GELİŞMELER
--:--:--

Mersin’de ormana çöp döken belediyeye ceza

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Mersin’de ormana çöp döken belediyeye ceza

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Mersin İl Müdürlüğü ekipleri Mersin’in Mezitli ilçesindeki ormanlık alana atık döktüğü belirlenen Yenişehir İlçe Belediyesi’ne 4 milyon 692 bin TL idari ceza uyguladı.

Yapılan incelemede 9 Şubat’ta Yenişehir Belediye Başkanlığı hizmetindeki çöp toplama aracının Mersin Mezitli İlçesi Çevlik Mahallesi’ndeki ormanlık alana atık döktüğü tespit edildi. Yenişehir Belediye Başkanlığına atık dökme fiilinden 4 milyon 692 bin TL idari ceza uygulandı. Sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunuldu.

[eii post_id=”107″ theme=”1″]

Benzer Haberler
Çamlıbel’e Sağlıklı Yaşam Merkezi
Çamlıbel’e Sağlıklı Yaşam Merkezi
ANKA-DER 33’ten Tarafsızlık ve Kalkınma Vurgusu
ANKA-DER 33’ten Tarafsızlık ve Kalkınma Vurgusu
Veni Vidi Göz Grup’tan Oftalmolojiye Bilimsel Katkı: “VAlue ile Oftalmolojiye Değer Katıyoruz” Sempozyumu Gerçekleştirildi
Veni Vidi Göz Grup’tan Oftalmolojiye Bilimsel Katkı: “VAlue ile Oftalmolojiye Değer Katıyoruz” Sempozyumu Gerçekleştirildi
Antalya Büyükşehir Belediyesine soruşturma: 25 gözaltı
Antalya Büyükşehir Belediyesine soruşturma: 25 gözaltı
Marmaray’da gece seferleri 7 güne çıkıyor
Marmaray’da gece seferleri 7 güne çıkıyor
Meclis’te yoğun hafta: Aidat düzenlemesi ve yatırım teşvik paketi gündemde
Meclis’te yoğun hafta: Aidat düzenlemesi ve yatırım teşvik paketi gündemde
Mersin Son Dakika Haberleri
Copyright © 2026 Tüm hakları Mersin Vatan Gazetesin 'de saklıdır. Mersin'de Son dakika Haberleri